אני רוצה להמליץ בחום על חפצי, מעצבת גרפית מקצועית, יצירתית ומסורה.חפצי עיצבה עבורי חוברת לימוד לבית ספר, והתוצאה עלתה על כל הציפיות. החוברת עוצבה בצורה מרשימה, אסתטית וברורה, עם תשומת לב רבה לכל פרט. היא הצליחה להפוך את התוכן לנעים לקריאה, מסודר ומזמין, כך שהתלמידים יכולים ללמוד ממנו בקלות ובהנאה.לאורך כל העבודה חפצי הפגינה מקצועיות, סבלנות, הקשבה לצרכים שלי ויכולת מצוינת לשלב בין עיצוב יפהפה לבין נוחות שימוש וקריאות. היא הייתה זמינה לכל הערה ובקשה, והשקיעה מחשבה רבה כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.אני מרוצה מאוד מהעבודה שלה וממליץ עליה מכל הלב לכל מי שמחפש מעצבת גרפית מוכשרת, אחראית ובעלת חוש עיצובי יוצא דופן.תודה רבה, חפצי, על עבודה נפלאה ועל חוויית עבודה נעימה ומקצועית! 🌸